22 oktober 2016

Pizzamys!

Okategoriserat

Gårdagens dag avslutades på bästa sätt!
Jag träffade min kära vän Ida som jag inte sett på länge och vi tog oss till Pizza Hut för en mysig middag. ♥ Där satt vi några timmar och pratade ikapp om allt och ingenting och det var så underbart. Sen blev det dessert på McDonald's i form av en varsin sundae, haha. Verkligen en så mysig och välbehövlig kväll. ♥
 
Idag har det verkligen regnat konstant. Förmiddagen spenderades hemma med plugg och eftermiddagen på IKEA. Sen ett träningspass och kvällen nu blir lugn, vilket känns skönt. Ska se Så mycket bättre som har premiär ikväll och jag älskar ju både Tommy Nilsson och Danny Saucedo så jag är peppad, haha! ^^ Ska ni se?
 
Felicia

Åh, mysigt

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vilken mysig kväll!

linah

gott!!:D

Hanna

Tack :D
super gott verkligen!

ajlimullersandvik.blogg.se

trist med regn, men pizzorna ser underbara ut <3

Julia Jansson

åh vad gott!

Sandra SG

hjälp vad gott det ser ut!

Emma

Åh va gott med pizza! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress