Kände att i samband med min språkinriktade frågestund som är i full gång här på bloggen kunde jag även passa på att uppdatera min kategori för kinesisk musik!
 
Är jätteglad att Lay har fått stå ut senaste tiden och släppt två nya låtar på sitt hemspråk (han är en del av den sydkoreanska gruppen EXO)! Tycker verkligen om den lite mer R&B-känslan i den här låten och dansen är verkligen så snygg och smooth! Tips tips!
 
Påminner även om att ni fortfarande kan ställa frågor till min språkinriktade frågestund om ni vill! Inlägget hittar ni längre ned, annars går det bra att kommentera här! ♥
 
 
Netti Starby

Vad spännande och kul att du delar med dig :-D Kramis

Tilda

Hoppas du har en jättebra helg! <3

Sandra SG

sv: tack så jätte mycket och så otroligt glad jag blir av pepp! tack

lindaviktoriaaa

Åh, kul med nått nytt :)

Gabriella

Hoppas att allt är bra och att du haft en jättebra helg!! Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress