fHej!
Härlig dag idag med både vackert väder och kort skoldag! ^^
Började dagen med prov i teckenspråk vilket kändes väldigt bra, sen gymnasiearbetstid och engelska innan jag slutade innan lunch. Så himla skönt!
 
Tog bussen hem och min dag gjordes av en liten tant som började prata med mig. Hon var så söt och trevlig och det var verkligen sådan spontanitet som man vill uppleva. Och det kändes verkligen som att jag gjorde hennes dag också. ♥ 
 
Den här veckan är kort, då jag har studiedagar torsdag och fredag. Imorgon har vi en aktivitetsdag, men den är frivillig för treor då så mycket av vår gymnasiearbetstid försvinner, så får se hur jag gör med det. 
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg innan jag repar av ett danspass!
 
Hoppas ni haft en bra måndag! ♥
 
Angelix

låter som en jättebra dag och vad skönt med en kort vecka!! <33

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt med en kort skoldag :)

Johanna

Fin bild!

JoJo

åh vad skönt med kortvecka :) kram fina du! <3

Tuva Björnwall

skönt att provet gick bra!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress