24 november 2016

Thursday!

Okategoriserat

Halloj!
Nu är i stort sett helvetesveckan över!
Hade mitt stora filosofiprov idag (som i och för sig ska fortsättas med på måndag, men har bara lite kvar!) och avslutade litteraturskrivningen som påbörjades igår! Imorgon är det bara förhör på teckenspråket som gäller och det ä ganska lätt.
 
För övrigt är helgen ganska oplanerad. Skulle gått ut med några kompisar imorgon, men det blev inställt så får se vad jag hittar på istället. Ska se om jag kan dra med mig någon kompis och kolla in Black Friday, men vi får se. :)
 
Nu tar jag det mest bara lite lugnt och ska läsa några sidor i en bok till engelskan till imorgon och kanske plugga lite gymnasiearbete. Ska snart även skjutsa syrran till stallet och kolla lite på hennes lektion innan det är dags för min lektion på min Gypsy ikväll kvart över sju. ♥
 
Vad ska ni hitta på ikväll? ♥
 
Netti Starby

Vad tråkigt att utgången blev inställd och hoppas att du hittar på något annat kul! Kramis

Dixi Wonderland

Jag längtar tills denna veckan är över. Så stressig! :(

JoJo

det är så skönt att det är fredag imorgon! :D kram! <3

H

Låter kul att kolla black friday imorgon. Kram

Gabriella

Åh så skönt att veckan börjar lida mot sitt slut!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så skönt att helvetesveckan är över, BRA JOBBAT!

Moa

åh vad fin häst på headern!!

Josefine

Fin bild!!

Linda

Skönt att veckan går mot helg :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress