11 november 2016

Ointressant.

Okategoriserat

Godkväll på er!
Fredag idag och det är så himla skönt! Känns väldigt behövligt med helg efter denna vecka, haha, och till råga på allt slutade jag klockan 13 istället för 16 då teckenspråket blev inställt. Så himla skönt just idag faktiskt, haha. 
 
Jag har typ verkligen ingeting vettigt att säga, men kände för att skriva lite ändå, haha. Kvällen är oplanerad så blir väl lite häng framför någon film eller Idol eller något. Imorgon kväll ska jag dock till Enjoy, en bar här i stan, med några tjejkompisar och det ska bli riktigt mysigt! ♥ Behöver verkligen lite tjejtid med mina närmaste!
 
Ja, hoppas ni får en mysig kväll, och jag ber om ursäkt för detta ointressanta inlägg, haha. Kram!
 
Har inte ens en vettig bild att bjuda på, haha.
Netti Starby

Äsch det är inte ointressant och ha en trevlig fredagkväll! :-D Kramis

Karin

Låter som du har en rolig kväll att se fram emot imorgon iallafall. Tjejkvällar är ofta behövliga :)
Skönt att få avsluta fredagen tidigare också, då känns helgen genast längre på nått sätt :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Vad roligt med utgång med tjejerna :D :D

Hanna

Tack! Ja de är inte alla dagar man har någon sorts motivation alls :)

Linda

Trevlig helg :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt att få sluta tidigare :)

Liene Svärd

sv: Det var underbart. Har lagt upp bilder från bröllopet i några inlägg nedåt :)

Önskar dig en toppen helg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress