15 november 2016

Kris Wu på engelska!

Musik

Det jag älskar med flerspråkiga artister är att utbudet av musiken blir så mycket större!
Kris är en före detta medlem i den sydkoreanska gruppen EXO som ni förmodligen vid det här laget kanske känner igen, haha.
 
Kris själv är kines-amerikan och har efter sitt uppbrott med gruppen börjat göra mer musik på engelska vilket jag tycker är himla kul! Eftersom jag fastnade för EXO så sent hade han redan hunnit sluta vilket var lite synd då han blev min favorit i gruppen innan jag visste om det, haha. Så därför är det lite extra kul för mig att se honom på hemmaplan! ^^
 
Tycker det är himla kul när folk verkligen utnyttjar att de är flerspråkiga! 
 
Så ja, om någon inte förstod och inte känner sig manad att klicka på låten för de ser hans kinesiska namn och inte vill lyssna på flerspråigt, säger jag ännu en gång; låten är på engelska. ;)
  
Netti Starby

Men åh vad grymt! :-D Kramis

V I L M A L A ♔

Fräsigt! xx

Tilda Barkselius

Åh vad kul, ska lyssna på den :)

Linda

Åh så kul :-)

Jessica Högberg

Ha ha, det är bra att vara tydlug

eva%2520linah

härligt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress