Jag är såååå himla glad just nu! ♥
 
Ni kanske minns att jag torsdagen innan lovet berättade att jag hade varit och gjort något hemligt, men att jag inte ville berätta vad förens det var klart, hihi? Idag fick jag besked och jag kan äntligen berätta!
 
Jag gjorde audition för skolans danslag och jag kom meeeeed!
Varje år i maj tävlar de kommunala gymnasieskolorna i spökboll och dans då varje skola har ett spökbollslag och ett danslag man får göra auditions för. Det brukar vara riktigt roligt och i Stadium Arena och energin är verkligen på topp, så mäktigt!
 
Sen jag började ettan har jag jättegärna velat söka, men sagt att gör det i trean för att jag inte vågat tidigare och nu går jag ju i trean så tog tag i det och sökte. OCH JAG KOM MED! 
 
Är så obeskrivligt glad och stolt över mig själv just nu. Detta känns verkligen som ett kvitto på att jag faktiskt är riktigt jävla duktig om jag får uttrycka mig så. Känns så bra att faktiskt ha klarat av en audition, då jag så många gånger tvivlat på mig själv och min förmåga.
 
Ida - foto & häst

Men åh så roligt! Stort grattis :D

ajlimullersandvik.blogg.se

My god, så himla himla himla kul!! :D GRATTIS!!!

Tilda Barkselius

Åh vad kul!! Grattis :)

linda

Gud så roligt, grattis!

Jessica Högberg

Stort grattis till det!
Modig tjej!

Dixi Wonderland

Va roligt för dig :D Stort grattis :D

Johanna

Vad roligt att du kom med! Lycka till :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress