Tisdagar är enligt min mening veckans bästa dag när det kommer till skoldagar. Jag har nämligen bara två lektioner (första och sista) mellan klockan 8.10-16.00 då skoldagen slutar och allt därimellan är håltimmar. Personligen älskar jag håltimmar, haha, i alla fall när man har plugg. Jag hinner få så mycket gjort, och så var verkligen fallet idag!
 
Denna vecka går i vår klass under namnet "helvetesveckan" då det är så otroligt mycket prov, skrivningar och läxor som ska göras. Så när jag har skrivit detta blir det ännu mer plugg, haha. På vår håltimma efter lunch har det blivit lite av en vana att jag och Amanda, som jag har mest håltimmar med, besöker Espresso House för en pluggfika. Himla skönt att fly skolans miljö litegrann och unna sig en liten kopp kaffe. ♥
 
Tilda Barkselius

Usch vi har också en helvetesvecka denna vecka, håller tummarna för oss båda!

Netti Starby

Vad härligt med så få lektioner och det är kul att hinna med annat skoj också :-D Kramis

Celine

Haha det är typ så alla våra dagar ser ut och jag tycker att det är hur irriterande som helst! Vi har tre lektioner på torsdagar men det är enda dagen det är mer än två (dock så är ju våra lektioner tre timmar långa)

Gabriella

Åh såå myys!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså huuuur kan man gilla håltimmar?? Värsta jag visste när jag gick i skolan, haha ;)

ajlimullersandvik.blogg.se

Gud så mysigt minsann :D :D Älska pluggfika, saknar studietiden nu..:!!

Linda

Mysigt med buggfika :-)

Hanna

åh så gott :D

Dixi Wonderland

Ser så mysigt ut :D Och härligt att du tänker så kring håltimman. Det gjorde aldrig jag när jag gick i skolan :P

Zyllah

Jag har haft himla tur när det kommer till det här med håltimmar i år och har bara en till två i veckan, men jag tycker inte heller de är så farliga när man har bra sällskap. <3

Mikaela

Pluggfika bara måste man ju ta! :)

my

Åh vad mysigt :D

H

Alltid mysigt med fika :) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress