Första dagen efter höstlovet och idag föll även den första snön! ♥
Egentligen har det snöat lite i helgen, men inget som legat kvar så jag tycker att den officiella första snön kom idag, haha. Tycker det är lite mysigt, vet inte om jag tycker det är lite tidigt för snö eller om det bara är jag, haha, men tycker ändå det är lite mys! Blir så mycket ljusare då. ^^ Har du fått någon snö än?
 
Annars har dagen inte varit så mycket att orda om! Ska snart sätta mig i bilen och hämta upp Frida då det blir en liten kvällsmatsdejt. Mys mys! ♥
 
Kladdkakans dag idag med ju! Hur gott?! Får se om jag slänger ihop någon kladdkaka sen, haha. ^^ Har ni ätit någon kladdkaka idag?
 
Kram!
 
 
Bilder från Pinterest.com, collage gjort av mig. 
ajlimullersandvik.blogg.se

ingen kladdkaka för mig idag tyvärr, men har haft det ganska bra i alla fall :)

Gabriella

Åh så mysigt med snö!!

Terese

Sååååå myyyyyyyys
Kram

Ida ❉

Älskar snö :D vi fick det förra veckan här men där vars jag kmr ifrån har haft det i typ 3 veckor kanske :p

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress