Åh, vilken bra fredagkväll/natt jag hade! ♥
Hämtade upp min fina vän Molly efter att hon slutat jobba och då tog vi oss en fika. Sen gick vi en sväng i affärerna där jag köpte en tight, knälång klänning i vinrött med öppna axlar som passande nog fick bli kvällens outfit matchat med mina nya knähöga stövlar (bilder kommer, har helt glömt bort att fota dem, men är så kär i dem!). 
 
Några mysiga timmar hemma med peppande musik och tjejsnack blev det innan vi runt nio-tiden tog bussen till stan och mötte ett gäng vänner på Världens Bar. Där satt vi några timmar och hade det trevligt innan vi gick runt lite på stan till nästa ställe. Lite senare gick i alla fall jag och Molly till Puls där Samir och Viktor stod för kvällens underhållning. Riktigt nice!
 
Någon gång runt tre-tiden var vi hemma, men somnade inte förens några timmar senare. Riktigt bra kväll med underbart sällskap, goda drinkar och mycket dans! ♥ Tjohej! Och som alltid för min del; liten mängd alkohol.
 
Tuva Björnwall

åh vad härligt det låter!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Skulle inte du köpa byxor? ;) ÄLSKAR att shoppa, haha, det är typ det bästa jag vet!

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du hade en bra kväll! :)

linda

Härliga bilder!!

Hanna

Ja Gud ja, många tror att du måste dricka för att gå ut. Jag drack bubbel vatten och de duger skit bra haha :D

Johanna

Mysigt!

Theresia

Så kul!

J

Roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress