Lånade den här listan av den fina bloggerskan Julia och tyckte att det var en himla bra utmaning som handlar om att lyfta sig själv! ♥
 
Därför ska jag nu lyfta mig själv i nedanstående tre kategorier och jag utmanar er alla att göra samma sak! 
 
3 SAKER JAG ÄR BRA PÅ
- Peppa och stötta andra!
- Dansa!
- Jag är duktig på att skriva och formulera mig i skrift!
 
 
3 SAKER JAG ÄR NÖJD MED
- Min kropp mestadels av tiden! Jag har en jäkligt snyggt formad kropp. 
- Mitt arbete med min dansgrupp! Att jag faktiskt startat och slitit med den själv och gett människor lycka och utveckling.
- Min sångröst! Ja, jag kan faktiskt sjunga. 
 
 
3 BRA EGENSKAPER JAG HAR
- Jag är väldigt omtänksam och mån om andra!
- Jag gillar att ha ordning och reda runtomkring mig och planering älskar jag!
- Jag är väldigt entusiastisk och driven!
 
 
  Nu utmanar jag er alla att göra samma sak! Let's be positive! ♥
 
Gabriella

Såå bra lista!!

JoJo

så kul att läsa! bra inlägg! :D kram fina du! <3

Tilda Barkselius

Himla härlig lista!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, verkligen så härligt inlägg!

Jessica Högberg

Härligt initiativ

Hanna

Ja Gud man måste hålla ut :D

Jennisbeauty

Kul med en positiv lista!! :D

Anonym

Hellu! Ville bara kika in och berätta att jag har bytt bloggportal och numera bloggar på Nouw (nouw.com/lilbabustyle). Jag har skrivit ett inlägg på bloggen där jag berättar varför jag har bytt. Jag hoppas du vill fortsätta kika in! :)​ (Du får det här för att du tidigare har kommenterat på min blogg)

ajlimullersandvik.blogg.se

du verkar vara en helt underbar människa <3 <3 <3

sandra''

åh så roligt att läsa :D
jag såg den också hos julia och ska med göra den framöver :)

Ida - foto & häst

Så roligt att läsa! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress