Godmorgon!
Som jag nämnde blev det ingen utgång igår, men jag hänger inte läpp för det! Bästa Frida kom förbi och vi myste på altanen med godis, dricka, tända ljus, musik och filtar. Sen kom även regnet och ökade mysfaktorn till max. Otroligt härlig, lugn och välbehövlig kväll. ♥
 
Men idag blir det inte lika lugnt! Ikväll får jag hem en hel hop med tjejkompisar som ska fira min 18-årsdag! Ska fixa det sista nu under dagen och jag är så taggad! Det ska bli så kul att träffa dem och jag har planerat massor i veckor. Har en känsla av att det kommer bli grymt! ♥
 
Hoppas ni får en bra lördag, kram!
 
Tuva Björnwall

åh vad mysigt!!

Fanny

men åå vilken toppenhelg :D !

Linn Strömberg

HA DET BÄST <3 Älskar dig

ENTREPRENISTA - Sara

Men åh, hoppas ni får en riktigt bra kväll!!

Alice Lindström

åh vad mysigt!

CamillaEsi

Vad härligt och grattis igen :)

Kram<3

linah

låter härligt! <3

Tilda Barkselius

Låter som en jättehärlig kväll!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Låter ju helt perfekt! :D Grattis i efterskott fina du!

Josefine

Mysigt!

sv: Jaa verkligen :)

MATILDA

Så härligt! :D

Tuva Björnwall

åh vad mysigt!!

N

Vad mysigt! :)

Emelie Andersson

Åh vad mysigt! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress