Ja, rubriken tycker jag beskriver min söndag rätt bra!
Idag är det mors dag vilket innebär lite firande av mamma. Jag älskar dig! ♥
 
Ikväll har mina två fina kompisar anordnat en konstuställning där ungdomar får chansen att visa upp sina konstverk och talanger. Jag tycker att det är en jättebra idé de har lyckats förverkliga! Det ger verkligen ungdomar en chans som t.ex har talang för teckning, men inte går en estetisk linje, att visa upp sina verk.
 
Det blir även uppträdanden, och tro det eller ej; jag ska solodansa. Efter mycket övertalande gick jag med på det och är rätt taggad på det! Jag har faktiskt aldrig uppträtt helt själv förut, så även om jag är rätt nervös, ser jag detta som en möjlighet att utvecklas och visa upp vad jag kan. Utan att lova för mycket kan jag säga att kameran kommer följa med och om någon filmar och jag är nöjd kaaaanske jag laddar upp det...
 
Så till utställningen ska jag på eftermiddagen för soundcheck tillsammans med de andra som ska uppträda. Det ska bli så roligt att träffa vänner och nya människor och se allas talanger! ♥
 
Det är min söndag! ^^
Vad ska ni göra idag? ♥
Terese

Åh lycka till!
Kram

Terese

sv: Tack så jättemycket fina du! :)
Kramis

Celine

Åh så kul! Hoppas det blir svinbra!

Julia

Låter som en bra söndag!

sv: Åh ja visst är den så fin! Kram

CamillaEsi

Vad kul att du ska solodansa och så gulligt att du firar din mamma

Kram<3

ajlimullersandvik.blogg.se

ÄNTLIGEN någon som skriver Mors dag. Som det ju heter. Av det tiotal mors dags-inlägg jag läst idag så har ALLA skrivit MORSDAG. Irriterande, när de särskriver alla andra ord, men just Mors dag skriver de ihop >.<

Elsa

Det lät ju som en bra dag! :)

Gabriella

Så roligt!!

Josefine

Låter som en bra dag!

Cassandra Haraldsson

Oj, du har ju hunnit med riktigt mycket idag då! :)

Josefine

Hoppas det går bra!!

sv: Det var de :)

sandra.

Men åh så himla roligt och vilken bra ide :) lycka till med dansen det kommer gå bra <3

Malin

Vad kul med konstutställningen!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress