Det som är på bilderna nedan är alltså vad jag fick av familj, släkt och vänner i 18-årspresent! Jag är så otroligt tacksam för allting. ♥
 
Förutom detta fick jag även en turkos skål, en skål och fat till min servis jag samlar på, en liten ljusblå servis, ett collage på mig och syster, ett foto på några vänner, några berlocker till mitt berlockarmband (en ananas, ett A och en duva) och en hel hop med vackra blommor!
 
Recept på mojito med tillhörande mynta, lime och glas, mer glas, te från England och temuggar/glas och massor av te!
 
Halsband i form av skyddsängel, halsband med ros och hänge, pengar och två presentkort på BikBok!
 
Chailattete Rooibos, doftljus och temugg med mini kindermaxi, en bakbok, en bok med stickers och anteckningstillbehör och en supergullig ask med piller varav alla innehåller ett personligt lite meddelande till mig från givaren, ljusstakar med rosa ljus, bubbelbad/duschcréme från Rituals och en face-and eyemakeuppalette från Sephora!
 
Beige cardigan och oversize streetlinne!
 
Personlig låda och brev, kit med lite blandade myssaker, kit med lite blandade tesaker, dekorationsrosor, citatdekoration, klubba och en ask!
 
En väldigt kreativ och rolig låda med blandat innehåll för en "myskväll"!
 
Tack återigen för allt fint, jag är så otroligt tacksam, detta var mer än nödvändigt! ♥
LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vilka fina födelsedagspresenter! :D

Gabriella

Såå fina saker!!

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Väldigt mycket fint du fick! Glasen är såå fina :) Kram

Linn Strömberg

Men åh vad fina presenter <3 När vi ses i sommar ska du få av mig också <3

Tuva Björnwall

kul att se, fina saker :D

Netti Starby

Åh vad många fina presenter du fick! Kram

Emelie Andersson

Åh vilka bra och roliga grejer du fick. Jag älskade glasen längst upp med en guldkant. Sen var start- kittet och personliga lådan väldigt kreativt och fint :)


sv: ja det känns hur roligt som helst :)

Fanny

men åå så fina grejer :D hade velat se berlockerna

Anita

Massa fina saker :D kram

SKOGSRAAH

Fina presenter :) Grattis i efterskott!

JoJo

åh så många fina presenter du fick!! :D

sv; kul att du gillar tagen! :D jag älskar att svara på olika tags/listor. kram sötnos! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress