Godmorgon på er! ♥
Ännu en måndag och ännu en vecka, men den blir kort den. ^^ Är nämligen ledig torsdag och fredag! Har en hel del planerat i veckan så ungefär såhär kommer min vecka att se ut:
 
Måndag (idag): Skola som vanligt med ett danspass på Friskis och Svettis på idrotten, och efter skolan showgrupp där vi jobbar vidare med ett stolsmedley jag gjort.
 
Tisdag: KP i engelska (skrivdel) hela förmiddagen, sen mellan 17-18 clinic på ridskolan där de ska gå igenom och visa hur man rider in en unghäst.
 
Onsdag: Dubbel körlektion, annars skola som vanligt.
 
Torsdag: Ledig! Inget planerat under dagen än så länge, men på kvällen ska till några vänner till familjen och fira sonen som fyller år.
 
Fredag: Ledig! Pluggdag med fina Frida.
 
Lördag: Afternoon tea klockan 12.30 på Villa Fridhem med alla tjejer i släkten på mammas sida. På kvällen vid 18.30 blir det 18-årsfirande för fina Rebecca!
 
Söndag: Oplanerat än så länge.
 
Så ser min vecka ut! Har ni något speciellt planerat?
 
Ha en fin måndag! ♥
Lydia

Ska bli så skönt med en kort vecka!

Fanny

så skönt att vara ledig torsdag och fredag :D Det är ju såklart vi med. Ska nog bara sova haha

Julia

Så skönt med kort vecka!
sv: Åh tack så mycket! kram

Erica

har också kort vecka den här veckan på jobbet, så skönt! på freag ska jag åka till kroatien så det är mina planer haha:)

Flisan

sv: blev hemma från jobbet idag men ska jobba i morgon!

miningalinn

Skönt med kort vecka, vi har bara halvdagar denna vecka!(:

Sv: tack så jättemycket! ❤️

Netti Starby

Vad härligt att du har en så kort arbetsvecka :-D Kram

Amanda CL

kul med afternoon tea :D

Ida ❄

skönt med kort vecka :)

sandra.

Låter roligt :) och så skönt att du är ledig både torsdag och fredag :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Mina elever är lediga på onsdag också, himla skönt! :-)

Linn Strömberg

Åhh vad mysigt med afternoon tea!
Jag ska börja på mitt jobb. NERVÖS!

Gabriella

Skönt med en kort vecka!!

Ewelina

Hoppas du hade en bra måndag!

Emelie Andersson

Låter som en bra vecka tycker jag! :) <3

Bambi

Jag har jobb, plugg, shopping och andra roligheter på schemat denna vecka jag. Fullt upp med andra ord - fast det är rätt skönt måste jag säga.

Josefine

Så skönt med kort vecka!

sv: Tack :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Jag ska bara jobba vidare med bloggen/instagram och youtube :P

Celine

Usch hade också engelska idag, skönt att ha det bortgjort iaf :)

Natalie Honkonen

Så skönt att torsdag och fredag är ledigt, känns såå behövligt!

JoJo

skönt med kortvecka :) själv är jag sjukskriven veckan ut.

sv; ja sångarens röst är grym och disturbed gör covern på låten grymt bra! älskar den! <3 hoppas att din vecka har startat bra! kram <3

coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du får en bra vecka :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress