Blir ett väldigt sent inlägg idag för har haft så fullt upp! Men bättre sent än aldrig, eller hur? ♥
 
Full rulle idag!
Först muntliga nationella i engelska, sen låååång håltimme då jag pluggade järnet, sen svenska och sen muntligt nationellt i spanska.
 
Efter skolan hem till fina Lilly då en bussresa på 15-20 minuter blev 45 minuter (inte kul!) av olika anledningar. Vi gick en promenad och bara pratade innan vi myste och åt mackor. Sen hem då jag övningskörde vilket gick jättebra och sen en långpromenad i kvälssolen med fina Frida! Väldigt fullt upp idag!
 
Nu ska jag lägga mig strax och tagga sista dagen som 17-åring imorgon, AKSBSKSK, helt sjukt, haha. 
 
Puss och godnatt! ♥
 
En lite fin random Snapchat-bild Frida tog på mig i brist på andra bilder.
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag hade en riktig jävla skittisdag. Gick emellan ett slagsmål, blev klöst i halva ansiktet, fick skriva rapporter, hade huvudvärk, kom hem sent, en elev tände tändstickor mitt i klassrummet och Erik fick jobba över så maten blev inge bra... Men det verkar så fint när man bara skriver upp det positiva ;)

Netti Starby

Oj du hade minsann fullt upp igår och grattis i förskott! Kram

Linn Strömberg

Åhh vad mysigt det lät, om man bortser från en för lång bussresa!<3

Fanny

men oj, verkligen fullt upp! men lät som en bra dag ändå, trots proven. Kram

Malin

Jättefin bild! =)

sandra.

Stort grattis på din födelsedag :) hoppas du får en underbar dag!

Cassandra Haraldsson

Usch, nationella är ju inte alls kul :(

Tuva Björnwall

vilken härlig bild! :)

Vanessa

Alltså så fin haha min snapchat är mycket fulare hah ;)

CamillaEsi

Grattis!!:)

Julia

Så himla fin bild!
sv: åh ja det ska verkligen bli så skönt nu när det är över! kram

Moa

Fina Alice! Du får ta och slappna av lite också! Slit inte ut dig <3

Anonym

Fina Alice! Du får ta och slappna av lite också! Slit inte ut dig <3

Erika

Så många nationella :/
PS skriv gärna frågor till vår frågestund :D

Hanna

hehe tack, ja dom är verkligen super goda :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress