Herregud! Det känns som det var igår jag skrev att det var en månad kvar till min 18-årsdag och nu är det bara en vecka! Det känns ofattbart, vart tog tiden vägen egentligen, haha?! Har nog inte insett det riktigt än, det känns väldigt lustigt på något sätt, känner mig ju fortfarande som tolv, haha.
 
I alla fall, nog om min lilla åldersnoja! Hoppas att ni har en jättefin torsdag! ♥
 
Idag fyller även min underbara mormor år så stort grattis till henne! Älskar dig. ♥
 
VERONICA - fashionblog

Åååh spännande! :)

Natalie Honkonen

Så kul att bli 18! Själv har man 3 år kvar...;) Grattis i förskott!

Tuva Björnwall

grattis till din mormor!! :D

Linn Strömberg

TAGGAGAGGAGAGAGGAAA!

IDA-FOTO

Åh vad kul! Grattis i förskott till dig och grattis till din mormor! :D

JoJo

kul att du snart fyller 18! :)

sv; ja, jag kände att jag var tvungen att säga till då många missade att fylla i bloggadressen. nouw sa i morse att allt ska funka som vanligt nu, så jag hoppas att det stämmer :) kram fina du. <3

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag kan inte för mitt liv förstå mig på åldersnoja. Livet blir ju bara bättre ju äldre man blir!?

Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på Beautyboulevard

ÅH grattis i förskott, så himla kul att fylla 18! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress