Åh, vilken härlig lördag jag hade igår! ♥
 
På eftermiddagen kom moster, mormor och min kusin Elin hit och då var det dags att åka till Villa Fridhem för Afternoon Tea tillsammans med dem, lillasyster och mamma! Otroligt fin anläggning (de har även spa och hotell) och så mycket gott att äta! Jag gick in i salongen och överväldigades av godsaker! Pajer, sandwiches, tårtor, bakelser, saker man inte ens kunde föreställa sig! Väldigt gott var det, och nu behöver jag nog inte äta på en hel vecka, haha. En väldigt mysig tjejeftermiddag! ♥
 
  
På kvällen sedan vid klockan 18.30 vankades det födelsedagsfirande för finaste Rebecca! ♥ Frida kom hit en liten stund innan och vi gjorde oss i ordning och slog in vårt paket. Sen promenerade vi bort och det blev verkligen en underbar kväll! Jättegod mat, jättetrevliga och nya människor, en promenad upp till sjön i solnedgången blev det, kubbspelande, pratande med gamla klasskompisar, spontandansande av en dans gjort när vi var 14 för att göra födelsedagsbarnet nöjt, och massor av skratt. Kunde det bli bättre? ♥
 
 
sandra.

Vilka fina bilder :)
och så härligt ni haft det verkligen =)

MATILDA

Så härliga bilder :D

Josefine

Låter roligt!

sv: Tack såå mycket :)

Gabriella

Men åh så roligt och gott!!

ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar ju helt otrooooligt :D Jag har haft det sååå bra i den nya våren också :D

Linn Strömberg

Åhh vad mysigt och kul! <3

Tilda Barkselius

Åh så mysigt det ser ut!

N

Vad gott allt ser ut!

Netti Starby

Vad underbart ni har haft det! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härliga bilder :)

JoJo

vilken mysig dag och så härliga bilder! :D

sv; ja det är kul att jag är nöjd med boxen :) tack fina du, min måndag har varit okej. hur har din måndag varit? kram <3

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så fint det ser ut :). Verkar helt underbart :)

Sarah

Va kul me födelsedagsfirande :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress