Jag älskar filmen Burlesque! 
Blir otroligt inspirerad av danserna, älskar storyn och jag älskar Christina Aguilera och Cher! De båda har röster som ger mig rysningar, och jag måste bara dela med mig av Cher's låt You Haven't Seen the Last of Me som hon sjunger i filmen! Jag kan ha delat den för flera år sen, men den är verkligen värd att dela igen!
 
Uppmanar er att lyssna på låten och se filmen! ^^
 
 
Josse

Åh måste lyssna!

Terese

Åh har ej sett detta!

sv: Tack så himla mycket!!
Kramis

Natalie

tack gumman
åååh den filmen är bra håller med dig där!

Linn

Sjukt bra!

Louise

Så bra!

Fanny

ska ta å se denna film!!

Tuva Björnwall

åh fint!! :)

Sofia ⎢beautybysoxxi

Åh, älskar den filmen :D

lucy

Åhh den filmen gilla jag :D

Ida

Bra låt ^^

♫♪ sandra

älskar den låten!

Sarah

Den filmen har ja inte sett :P

Netti Starby

Jag älskar också den där filmen! Kram

N

Ska genast lyssna :D

Flisan

sv: ja eller hur :)

älskar också den filmen :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress