Tack så jättemycket för alla fina och stöttande kommentarer på mitt inlägg igår, alla betyder verkligen jättemycket och jag har tagit till mig dem. Jag känner att mitt självförtroende är påväg tillbaka, och vi får se om jag vågar publicera någon av filmerna jag filmade igår, eller om jag filmar i dansstudion vid ett annat tillfälle. 
 
Anledningen till att jag vill filma själv utan mina medlemmar är ju just för att jag fått så bra feedback från er och att ni vill se mig när ni sett mig i gruppvideos. Det är därför jag vill göra det här; jag vill ta det ett steg längre och våga lägga ut på bara mig. Jag är redan bekväm i grupp, jag är ju till och med ledare för min dansgrupp, därför vill jag våga och ta nästa steg! Och jag vill verkligen göra det för er, men jag vet också att det skulle betyda mycket för mig och stärka mig själv om jag gör det. Detta är ju även ett nyårslöfte för mig, haha, så jag ska se till att göra det! 
 
 
Källa: Pinterest.com
Julia

Såå bra!
sv: Åh vad kul att du vill det! Då ska jag absolut fixa det! kram

Emelie Andersson

Du är så himla duktig, glöm inte det! Hoppas att det går bra på lektionen vännen :) <3

sv: Åh usch för snö, hoppas att det försvinner! :)<3

Tilda Barkselius

Vore jättekul att få se dig dansa! <3

Emma Engström

Åh vad härligt att höra att det är påväg uppåt igen! :D Kram fina du!

Linn Strömberg

We got your back <333

JoJo

det är så underbart och peppande när man får såna fina kommentarer från läsarna :)

sv; ja visst är det snygga skor! :) tack fina du, hoppas att du också har haft en fin torsdag! kram <3

Sara

Jag förstår så vad du menar! Men det enda man får tänka i sånna situationer är: om jag verkligen älskar det här så får jag inte ge upp, varje video kommer kännas tryggare och man utvecklas så sjukt snabbt! Men det är verkligen inte så lätt att boosta sig själv så jag måste bara säga tro på dig själv tills du spricker och ge aldrig upp kraaaam!!!

MALIN

Vilket underbart citat! Såååå fint! Kram

http://siliiins.blogg.se

Kämpa!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress