Måndag och sista veckan innan påsklov, tjoho! 
Är ledig på fredag, så kort vecka, men ändå fullt upp med inlämningar och prov. I helgen fyller syrran år så då kommer släkten hit och firar henne och självklart fira lite påsk! ^^ Sen kickar lovet igång på måndag med en riktigt efterlängtad händelse och jag vet att detta lov kommer att bli det bästa på mycket länge! ♥
 
 
 
Källa: Pinterest.com
Linn Strömberg

Ska bli så kul! <3

linah

ha en underbar dag du med! <3

Melany Aurora

Låter spännande! :)

Och visst är det skönt med kortare vecka, om bara våren var här hos mig också istället för dumma snön :(

BEATRICE

Gud så skönt med Lov!!!

Netti Starby

Det är verkligen härligt med snart ledighet! Kram

Terese

Ha en superbra måndag fina!

sv: Tack fina du blir såå glad!
Kram

Erika

Ha en bra vecka! ;)

Julia

Åh vad kul!
sv: Åh tack sötnos! kram

ISABELLA

Skönt att snart få påsklov! :)

Cassandra Haraldsson

Så skönt det ska bli med lov!

Fanny

åh man längtar ju till lovet, ska bli såå skönt..

sv: tack finisen!

Tuva Björnwall

åh låter spännande!! :D

Tea rajkovic

Skönt med lov !

N A T H A L I E

Skönt med påsklov snart! :) kram

Tilda Barkselius

Åh segt med mycket prov och plugg!

MADDISENJ.SE

Skönt med lov snart :D

Sanna

låter härligt :D

Flisan

sv: det gick bra men det var lite flummigt och det ogillar jag haha :P

Josefine

Så skönt att det snart är lov!!

sv: Tack :)

Josse

Låter som om du kommer få en bra vecka!

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt med en kort vecka! :)

Natalie Salazar

härligt med lite lov :) det kanske jag kan kalla min ledighet för nu påsklov haha

MATILDA

skönt! vi har påsklov denna veckan :)

Emelie Andersson

så härligt med nytt lov snart :) förstår att det måste kännas väldigt skönt :)

sv: kul att du tycker det fina du <3

ISABELLA

Så skönt med sista veckan innan lov! :)

CAMILLAESI

Det ska verkligen bli skönt med lov :)
Vad kul med födelsdagsfirande :)

JoJo

det är så skönt att det snart är påsk så man får vara lite långledig ^^ jag får nöja mig med 4 dagar. haha!

sv; ja skorna är galet snygga, men även klänningen! :D kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress