NU HAR JAG PÅSKLOV! ♥
Sååååå skönt, speciellt med tanke på att jag dragit på mig en förkylning och haft världens jobbigaste vecka i skolan med massor av prov och inlämningar. Men nu är det äntligen över, så skönt! ^^ Efter skolan idag hade jag körlektion vilket gick jättebra! 
 
Sen hade jag körövning med folk från min gamla klass 9bm2 och parallellklassen 9bm1. För er som inte visste gick jag i musikklass under mellan-och högstadiet. Nu är det tyvärr så att en lärare till oss har gått bort i cancer och vi blev ombedda att samlas igen och sjunga på hennes begravning. Så det övade vi till och begravningen är 1 april. Fuck cancer säger jag bara. Vila i frid. ♥
 
Ingen ridning blir det för mig då både helgen och påsklovet är fullbokat så har verkligen inte tid att bli mer sjuk så kändes rimligt att strunta i den. Saknar min fina Gypsy dock. ♥
 
Hoppas ni har haft en jättebra dag! ♥
Amanda Jona [SPONTAN]

Vad underbart med påsklov!

Celine

Krya på dig!

Fanny

åh vad hemskt :/ Beklagar :(

Ella

Åh vad roligt att gå i musikklass!

Terese

Men mys med lov!

sv: Haha ja ellerhur är dem!
Kram

MATILDA

alltid härligt med lov :D

CAMILLAESI

Kul att din körlektion gick bra :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Skönt med lov :)
Glad Påsk :) Kram

Julia

Så härligt med påsklov!
sv: åh ja verkligen så skönt med lov! kram

Jasmine

Ledsamt att din lärare har gått bort. Fint att ni ska sjunga på hans begravning.

Liksom du har jag också dragit på mig en förkylning. Typiskt, men skönt att ha en långhelg framför sig och kunna vila ut.

(Sent) Svar: Tack! Kul att du gillar min nya anteckningsbok.

Kram

Vanessa Andersson

åh fint av er

Emelie Andersson

Håller med dig, Fuck cancer! Fint av er att sjunga tycker jag :)

Sv: ja det är så peppande! :) <3

Yasmeen adel

Så fint gjort❤️ glad påsk☺️

Jos

Skönt med påsklov!

Sofia ⎢beautybysoxxi

Tråkigt att en lärare gått bort. <3 hoppas du får en trevlig påsk :)

Hedda Rönnlund

Såå skönt med påsklov!
Åh vad hemskt, men jättefint av er att sjunga på hennes begravning♥

ISABELLA

Så skönt att ha påsklov! :)

Sarah

Va skönt me lov :)

Josse

Skönt med påsklov!

Bambi

Jag beklagar bortgången av eran lärare :/ Fint att ni samlas för att sjunga för läraren.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress