Red som vanligt i torsdags och det passet var inte alls mycket att hänga i julgranen.
Hon kändes lite seg och inte helt samarbetsvillig och jag fick verkligen inget grepp om henne. Hade jättesvårt att sätta formen och det kändes som hon for med huvudet överallt och ingenstans. Fick inget bra stöd med andra ord. 
 
Passet i sig var faktiskt ganska tråkigt också, haha. Bara massor av volter och jag kände inte riktigt att det var så givande. Självklart är alla pass viktiga, men just detta pass passade inte Gyspy alls. Hon behöver mycket lösgörande arbete så som skänkelvikningar, slutor, tagen bakdel o.s.v så jag gjorde lite sånt i början av passet själv, men det räckte inte riktigt. 
 
Vid några tillfällen i skritten var hon fin och lite i galoppen och traven mot slutet, but that's it tyvärr. Jaja, jag älskar henne ändå för hon är bäst och tar nya tag mot nästa gång! ♥
Flisan

sv: tack det hoppas jag med :P

fanny m

sv: Håller med! Varmare tider får gärna komma nu!!!

Hoppas nästa ridlektion går bättre. Kram

Nimo

Det kommer gå bra! Ibland misslyckas man

Hanna

trist att det blev så, men hoppas det blir bättre nästa gång !:)

Tea Rajkovic

Skönt att det gick bättre i slutet! Det kan ju inte alltid gå perfekt, nästa tag nästa gång :)

Linn Strömberg

Alla pass är inte bra <3 Det går säkert bättre nästa gång :D

JoJo

håller tummarna att det går bättre nästa gång! :)

sv; vad kul att du tycker om inspon jag la upp :) tack detsamma fina, fina du! kram <3

Tuva Björnwall

tråkigt men som du säger, bara att ta nya tag nästa gång! :)

Denise

Tråkigt att inte ridpasset kändes nå vidare! :/

Emelie Andersson

Så blir det ibland och då är det bara att ta nya tag och få till den fina känslan nästa gång :) <3

Ebba Granholm Ström

Kämpa på! Sämre träningar ger också resultat :)
Sv, Det var den verkligen! Kram

Sofia ⎢beautybysoxxi

Kan inte vara på topp alltid! Men hoppas att det går bättre nästa gång :)

Josefine

Ibland kan det var så å.. Blir bra nästa gång ska du se :)

sv: Tack så mycket :)

Amanda CL

jobbigt :/ Hoppas nästa pass går bättre!!!

sv: visst va de :D

JoJo

sv; ja det är alltid kul med nytt smink ^^ ja, jag kunde inte låta bli att köpa snodden. jag tyckte att den var så fin ^^ kram <3

Katarina

Hoppas det går bättre nästa gång! Tänk att man också måste göra motgångar för att kunna göra framgångar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress