GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN BÄSTA FRIDA! ♥
 
Oj, oj, oj, vart ska jag börja? 
Fjorton år eller vad det nu blir är en hiiiiiimla lång tid att ha känt varandra, men de har varit bland de bästa i mitt liv. Jag minns det som igår när vi för första gången träffades på dagis, ståendes på knä i soffan och tittade ut på de andra barnen som lekte utomhus medans vi fick hålla oss där inne med våra föräldrar. Det var vårt första möte, och inte kunde jag veta hur nära vi skulle bli.
 
Jag minns så mycket från oss, allt från vårt uppträdande på dagis iklädda balettkjolar när jag blev otroligt irriterad när du gjorde fel, till konfirmationen tillsammans. Så många stora steg i mitt liv har jag gjort med dig vid min sida. När du bytte skola till fyran kändes det så tomt. Min barndomsvän var borta. Vi delade inte längre samma liv. Men lyckan när jag till årskurs sex också bytte till musikklass och hamnade i din klass igen, var obeskrivlig.
 
Några år hade gått utan någon större kontakt, men när jag blev din klasskompis igen var det som om inget hade förändrats. Du välkomnade mig in, tog mig under dina armar och hjälpte mig in i klassen. Det vill jag tacka dig för. Några härliga år och upplevelser fick vi tillsammans i musikklass innan det var dags att gå ut nian och splittras ännu en gång.
 
Men nu är vi här, båda två på årskurs två på gymnasiet, på helt olika skolor, på helt olika linjer. Men vi har klarat oss. Vi har fortsatt att ses, pratas vid i veckorna och bara rå om varandra helt enkelt, och det är då det funkar. Vi har accepterat varandra för de vi är, för vi har ju typ ärligt talat växt upp tillsammans. Och det är därför det hållt så många år. Och jag hoppas vi håller i lika många till. 
 
Jag vet att det här inte är den mest kompletta texten, men sanningen är att jag inte kan sätta vår relation i ord. Det går inte, för den är så mycket. Upp och ned och hit och dit och kors och tvärs och ris och ros. Så är den, men det är det som gör den speciell.
 
Jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag beundrar dig, stöttar dig, finns för dig, och framförallt; hur mycket jag älskar dig. ♥
 
Ha en underbar 18-årsdag, för det förtjänar du, och glöm aldrig att jag älskar dig! ♥
 
PUSS PÅ DIG, MIN BÄSTASTE. 
 
Väldigt charmig bild på oss från när vi var sisådär 4-5 år, haha!
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Så fint inlägg, stort grattis till din vän! :)

Linn Strömberg

Åh vad fint <3

Emelie Andersson

Vilken söt bild :)

Ser att du har gjort om på bloggen, blev riktigt fint :)

sv: Jasså du har varit på båda ställerna, vad roligt. Vill verkligen se både Kroatien och Gran Canaria :) <3

jessy

Grattis till henne och vilken söt bild på er :D

Hanna

åh grattis till henne ! :D

Celine

Grattis till henne! :D

Amanda CL

vilken gullig text :D

sv: så gott!!! testa det!!!

tack :D

Flisan

sv: tack det gick bra :)

Josse

Grattis till henne!

Terese

Åh grattis till henne!

sv: Åh tack fina! Detsamma till dig!!
Kram

Elsa

Vilket fint inlägg och grattis till henne! :)

linah

haha åh va söta! <3

coffeeandcupcake.blogg.se

Grattis till henne :)

Natalie

Låter som en underbar vän, grattis till henne:D

Julia

Så söta!
sv: Tack för tipsen! kram

Josefine

Grattis till henne :)

Boel

Grattis :D

Sofia Norell

så fin bild!:)

Tuva Björnwall

så mysig bild, grattis till henne!! :D

Beatrice

Åh, låter som en väldigt speciell och fin relation ni har! Grattis till henne, kram! :)

Tilda Barkselius

Åh grattis till henne!

Fanny

men åå så söt bild, och gullig text, hon måste bli glad över den!!

Kram

JoJo

haha åh, så söta ni är! :) grattis till henne!

sv; tack för dina peppande ord! <3 det gick faktiskt jättebra! :D kram <3

CAMILLAESI

Så söt bild :-D

Josefine

Härligt o ha en sån vän!

Josefine

Grattis till henne!

sv: Ja verkligen :)

Tilda

Åh vilket fint inlägg!!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress