Glad påsk på er alla! ♥
 
Dagen idag spenderas med släkten som kommer och firar påsk och min lillasyster som fyller 14 imorgon! Så det blir påskfirande och födelsedagsfirande på samma gång. ^^ Min kusin Jens och hans familj stannar även över natten så det blir mysigt!
 
Hur ska du fira påsk?
Ha en jättehärlig dag! ♥
 
 
Bilder från WeHeartIt, collage gjort av mig.
Yasmeen adel

Åh va roligt! Glad påsk!☺️

Emelie Andersson

Glad påsk finaste Alice! <3
kramis

Terese

Åh så härligt!

sv: Tack! Glad Påsk!
Kram

Fanny

Glad påsk på dig med finis!! Kram

Linn Strömberg

Åh vad kul!
Min barndomsvän plus hans familj och min kill kommer till oss :D

JoJo

glad påsk finis! :)
jag ska hem till mamma senare idag på påskmiddag med familjen och mormor.

sv; ja flaskan är helt fantastisk och det var kul att jag fick den till halva priset dessutom! :) kram! <3

Amanda Jönsson

Glad påsk!

Hedda Rönnlund

Åh vad roligt med både påsk och födelsedagsfirande! Jag ska inte göra något speciellt, ska nog äta nån mysig middag med familjen sen kanske hitta på något med kompisarna:)

Flisan

sv: ja super kul :D
tack har fortfarande dock ont :(

så fint collage :D

CAMILLAESI

Grattis i förskott för din lilla syster :)

Gladpåsk :-D

ISABELLA

Glad påsk! :)

Amanda CL

glad påsk!

jag firar med delar av familjen i år :)

Tilda

Glad påsk! :)

Josefine

Detsamma!

Amanda Jona [SPONTAN]

Låter ju verkligen supermysigt! :)

Sofia Norell

låter som en mysig påsk :)

http://siliiins.blogg.se

Fint collage :D

My

Härligt collage! Glad påsk, lite i efterhand! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress