Final i Melodifestivalen ikväll och självklart ska jag se!
Jag har några favoriter, men jag tycker överlag att det är att rätt starkt startfält så blir spänannde att se vem som tar hem det! :) Jag gillar verkligen William Spetz så det ska bli roligt att se honom som kvällens programledare! ^^
Ska du se? Vem hejar du på?
 
För övrigt idag har jag övningskört en bra bit vilket gick jäkligt bra, haha, och tränat och koreograferat vilket även det gick bra! 
 
Ha en fin lördagskväll, kram! ♥
 
 
 
 
Emelie Andersson

Jag ska kolla, det är lite av en tradition ändå men vet dock inte vilken jag hejar på. Jag tycker tvärtom, jag tycker ingen av låtarna är någon speciell. Men jag hoppas nog på Frans ändå.

sv: tack så mycket för tipsen finaste du <3

Terese

Ska kolla lite ikväll efter jobbet hos min kusse haha, om jag hinner kolla det men har inte följt det ett enda dugg! Så kanske mer för sällskapet ;)

sv: Åh ja det var faktiskt gott!
Kram

MATILDA

Kommer nog inte se det! Men Frans vet jag är duktig iaf :D

Sarah

Ja hejar på David :)

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Jag ska se men hejar inte speciellt på någon :).

N

Vad kul att han ska vara med och vara programledare!

N A T H A L I E

Jag tror faktiskt att Frans kommer vinna men tycker nog Oscar är bäst! :) kram

CAMILLAESI

Ah, jag hejar på Frans :-D

Julia

Såå kul!
sv: Ja båda är grymma! kram

JoJo

kul att det gick bra att övningsköra :)

sv; ja, det är underbart att umgås med fina vänner :) kram <3

Linn Strömberg

Jag gick och tränade medan killen kollade på mello, hehehe! Men såg att Frans vann :D

Flisan

sv: tack så mkt :D

är sjukt glad över att frans vann :D

Tilda Barkselius

Blev så glad över att Frans vann, han var en av de jag höll på :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Jag trodde att Frans eller Sahara skulle vinna :)

linah

jag hejade på sahara!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress