Åh, jag tycker den här duetten är så sjukt vacker! Classy, vacker, lite sexig, väldigt smooth och bara perfekt. ♥ Om jag hade någon kille att dansa med skulle jag lätt vilja lära mig den här, haha, duetter är något jag verkligen skulle vilja dansa mer. Jag har faktiskt koreograferat duetter tidigare, men inte då tjej och kille utan mer tjej och tjej, så inte riktigt på samma sätt.
 
Älskar även Hyolyn (från Sistar) och Jooyoung och har faktiskt koreograferat just en duett till Jooyoungs låt Wet som jag dansar tillsammans med Töj. Riktigt duktiga artister båda två som skapar magi när de jobbar tillsammans! 
 
fanny

sv: men tack fina du, vad glad jag blir!! :D

Hoppas du har en fortsatt bra dag, kram

jessy

Himla fint :D

Julia

Såå bra!
sv: Åh tack vad glad jag blir! kram

Tuva Björnwall

så fin låt!! :)

Emelie Andersson

sv: ja eller hur :) Ja gör det, ser fram emot att läsa om hur det gick sen :) <3

Sofia ⎢beautybysoxxi

Nice koreografi :)

MADDISENJ.SE

Riktigt duktiga

Terese

Åh så fint!

sv: Åh tack vad kul att du tycker det! Åh tack detsamma till dig!
Kram

Josefine

Ah sak lyssna :)

Flisan

sv: det vare också :P

Linn Strömberg

Åhhh love iiit!

Natalie

Så fin:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress