Tog mig ifrån streeten lite och provade något lite mer dramatiskt och clean. Såg musikvideon och älskade den, blev överlycklig när de släppte en dance-practice och var ju bara tvungen att lära mig, haha! Så denna håller jag på med nu. ^^ Gillar att den är så clean och väldigt unik, liksom stegen i refrängen liknar inget jag sett förut! Såhär långt har jag lärt mig vers ett + refrängen!
 
Grymma killar. 
 
Som vanligt använder jag mig av spegelvänd version när jag övar.
 
 
Josse

Duktiga!

BEATRICE

Åh, så kul att dansa. Dansat så länge men var tvungen att sluta :( Kram!

Natalie Salazar

ååh det är ju så kul med dans men själv är jag så jäkla ovig :/

Tilda Barkselius

Så grymma!

Netti Starby

Vad grymt! Kram

Julia

Såå bra!
sV: Du är fin tjejen! kram

Linn Strömberg

så grymma!

http://siliiins.blogg.se

Oj ja... Grymma!!

Tuva Björnwall

åh coolt!! :D

Terese

Så bra!

sv: Haha ja ;) Åh tack!!
Kram

Flisan

sv; ja eller hur :)

Amanda CL

vilken bra dans! Ska bli kul att se sen om du lägger upp det :)

sv: ja :D Känns jätte kul :D

Josefine

Gud så svårt!!

sv: Tack så mycket :)

Fanny

önskar att jag också kunde dansa haha :/

sv: tack finis! Kram

Julia

Så duktiga!!
sv: Ja det var verkligen så gott! kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Det skulle va kul och se när du dansar nån gång :)

Amanda

Dansen är verkligen så grym! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress