Gjorde en förändring på bloggen och bytte header! Tyckte den andra var lite för enkel. Är väldigt nöjd (förutom en liten detalj, men den hoppas jag ingen märker, hehe) så får se hur länge jag behåller den här! ^^ 
 
Vad tycker ni? ♥
 
 
Julia

Superfin!!
sv: Åh tack vad glad jag blir! kram

Celine

Fint!

Linn Strömberg

Såååå snygg! :D

Elsa

Superfint! :)

A M

Jättesnyggt!

Emma Engström

Supersnygg den blev, så duktig du är! :)

CAMILLAESI

Fin den är :-D

Terese

Så fint!

sv: Åh tack så mycket! :)
Kram

jessy

Fint :)

N A T H A L I E

Blev superfin! :) kram

Josefine

Superfin!

Josefine

Fin!!

sv: Eller hur :)

Sofia | beautybysoxxi

Snygg header!:)

http://siliiins.blogg.se

Såå fint hörru!! :) :)

Amanda CL

jätte snyggt tycker jag :D

sv: Tack :D

MADDISENJ.SE

jättefint!

Tilda Barkselius

Den blev jättefin!

Beatrice

Så snygg header!!

Ida - foto & häst

så fint det blev!! :)

Tuva Björnwall

fint!! :D

linah

jättefint!!

Josse

Tror jag har glömt säga det, men den blev så fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress