Nu under sommarlovet har min dansgrupp DeGeers Showgrupp ledigt, och som tack för den här tiden hade de fixat en present åt mig. ♥ De är så otroligt fina och godhjärtade allihop och jag kunde inte önska bättre medlemmar.
 
Vi har alltid så kul tillsammans och jag är så otroligt stolt över att få vara deras ledare. Jag längtar redan tills vi drar igång igen och får dansa tillsammans och öppna dörrarna för nya medlemmar. Det är en sådan fantastisk gemenskap. Jag älskar er så mycket. ♥
 
De känner mig så himla bra och hade köpt en passande affisch, en oversize streettröja från New Yorker som de vet att jag älskar så mycket, och ett kort med en väldigt fint skriven text från dem.
 
CamillaEsi

vilket mysigt gäng ni är :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Kul när man hittar nått man gillar så mycket ^^

Julia

Åh vad snällt av dom! kram

Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på BeautyBoulevard

Åh det printet är så fint, har satt upp det i en tavla och har i köket! Kram

JoJo

åh så fint gjort av dom :)

sv; ja visst är det fint med blommorna i? :) jag ska absolut ta och testa göra egna! kram sötnos! <3

Bambi

Åh så underbart fint av dom :D Planschen var ju klockren verkligen :P

Gabriella

Åh såå roligt!!

Emelie Andersson

Åh vad gulligt! <3

sv: Tack finis, ja visst är det. Det är ett speciellt band och det betyder så mycket <3

Alice

Men åh vilken mysig present!!

Tilda Barkselius

Men vilka söta elever du har!

Tuva Björnwall

men åh vad fint av dom!!

miningalinn

Låter som en bra grupp du är men i!(:

sandra.

men så mysigt :) och så kul med nya saker!

Ida - foto & häst

men så snällt och mysigt! :D

Enya

låter som ett härligt gäng! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress