Okej, sådana här "vad vill ni?"-inlägg cirkulerar då och då på bloggarna runotmkring och jag kände nu att det även är dags för mig att involvera er lite mer! Självklart får ni alltid kommentera förslag på vad jag ska blogga om, men nu vill jag uppmuntra er lite extra! Vad vill ni läsa/se mer av? Dans? K-pop? Ridning/hästar? Kinesiskan? Tags? Utmaningar? Visa innhållet i min väska/min enorma skosamling/mina favorit outfits? Frågestund? Ös på med förslag mellan himmel och jord så ska jag förverkliga så många som möjligt! 
 
Kram på er! ♥
Netti Starby

Din enorma skosamling skulle vara kul att se!:-D Kram

sandra.

så kul :D jag skulle vilja se mer tags, även outfits och annat :) <3

Emelie Andersson

Mer ridning, mer utmaningar och dansvideos :)

sv: tack så mycket finis <3

Misstossequeen

Svar: Tack så mycket! :)

Josefine

Skosamlingen skulle vara kul å se :)

sv: Ja känner lika!

Terese

Åh sådan svår fråga, det ända jag kan säga är att du ska blogga precis om vad du vill och känner passar dig! :)

sv: Ellerhur är det vackert!! Åh vad härligt!
Kramis

Gabriella

Det hade varit roligt med lite olika tags så man kan lära känna dig lite mer :) kram

Tilda Barkselius

Jag gillar det mesta men outfit inlägg, musik och mer om din kinesiska vore jättekul :)

Enya

frågestund är alltid kul :D

Anita

Hästar! :D

Sarah

Den enorma skosamlingen vill vi se :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress