Halloj!
Igår hade vi aktivitetsdagen för alla skolans humanister, den s.k hum-dagen. Vi fick se bilder från treornas resa till Rom (nästa år är det vår tur!), prisutdelning i olika skrivartävlingar vi haft, stadsvandring, uppträdande med sång och såklart uppträdande från DeGeers Showgrupp!
 
För er nya läsare kan jag förklara att DeGeers Showgrupp är en elevförening på skolan som jag startade när jag började ettan. Vi dansar och ses två timmar en gång i veckan. Jag är ledare och koreograf för gruppen och vi har väldigt roligt tillsammans! ♥ Detta var lite kort om det, men vill ni veta mer kan ni klicka er in på kategorin "DeGeers Showgrupp" där det finns lite olika saker att läsa och titta på!
 
Vi uppträdde med två medleyn! Ett medley var ett hopkok av danser vi gjort genom åren, och det andra medleyet ett medley med stolar. Vi fick lite sista minuten- ändringar som ställde till det lite för oss, men jag tycker vi löste det bra! Båda numrena filmades och är det okej för alla medlemmar kommer de att läggas upp!
 
Idag hade jag bara en lektion som bara var betygssamtal. Jag var även på banken idag och kände mig väldigt vuxen, haha, när jag fick fylla i massor av papper och fixa med mina konton. Det är nu det slår en att man är vuxen...
 Efter det mötte jag upp mamma och syster för lunch på Tacobar och nu sitter jag och inväntar sista ridlektionen inför sommaren. Jag vill verkligen inte skiljas från min älskling, men jag ska försöka hälsa på henne både i hagen och stallet så ofta jag kan. ♥ Usch så jobbigt det ska vara, hatar att säga hejdå. 
 
IMORGON FÅR JAG SOMMARLOV! ♥
 
 
CamillaEsi

Eller hur, man känner sig så vuxen när man har bankäranden, haha.

sandra.

så kul :) hoppas det kommer videos på det =) <3

Julia

Åh så fin bild!
sv: Åh tack sötaste! kram

trisiaa

Åh härligt!

Gabriella

Åh såå roligt!!

Emelie Andersson

så skönt med lov, det är du värd tycker jag :)<3

Tilda Barkselius

Åh skönt med sommarlov idag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress