WOO, sista veckan innan sommarlovet och sista veckan i tvåan! ♥
Hjälp, kan inte förstå vart tiden tagit vägen! Helt galet att jag börjar trean nästa läsår!
I alla fall, såhär ser min sista vecka ut:
 
Måndag (idag): Ledig på grund av nationaldagen! Inga specifika planer såhär långt, men blir lite dans och träning i alla fall!
 
Tisdag: Truckkurs på jobbet mellan 9-16! Med åldern inne ska jag nu gå på schema i sommar och då måste man även kunna sköta de stora truckarna ute på lagret, haha, så utbildning på det med min fina jobbarkompis Molly ska jag på imorgon!
 
Onsdag: Hum-dagen! Detta är en dag för alla humanister på skolan då vi tillsammans med humanistlärarna gör massor av aktiviteter! Bland annat blir det stadsvandring, treorna ska visa bilder från sin resa i Rom och vi i showgruppen ska uppträda! #taggad
 
Torsdag: Ingen aning faktiskt, men blir väl en väldigt lugn skoldag. På kvällen ridning på älskade Gypsy och det är sista lektionen innan sommarlovet. Usch. Kommer sakna henne något otroligt. ♥
 
Fredag: Skolavslutning! ♥
 
Så ser min vecka ut! Helgen är vad jag vet än så länge oplanerad.
 
Vad har ni för planer? När får ni sommalov?
 
Puss! 
Enya

ser ut som en bra kommande vecka :D

MALIN

Det låter som en härlig vecka :) Skönt med skolavslutning på fredag! Kram

Tuva Björnwall

låter som en bra vecka!

Gabriella

Såå härligt att få sommarlov denna veckan!!

Julia

Åh så skönt med sista veckan!!
sv: Åh tack snygga du! Kram

Tilda Barkselius

Kul att se dina planer för veckan, jag slutar på torsdag :)

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Själv slutar jag på torsdag! :D Längtar såå! Kram

Josefine

Så skönt med avslutning!

Terese

Åh vad skönt med sommarlov snart!

sv: Men hihi tack fina!
Kram

Mallan

Åh vad härligt med sommarlov framför, börjar också mitt snart! :)

miningalinn

Härlig vecka!!(:

Jasmine

Härligt att det är sista skolveckan! Lycka till med uppträdandet imorgon.

(Sent) Svar: Tack för gratulationen. Cheesecaken blev väldigt lyckad.

Kram

Bambi

Åh vad härligt att du snart har sommarlov. Låter som en riktigt skön sista vecka :D

JoJo

åh så skönt att sommarlovet är nära nu :) själv jobbar jag några veckor till innan jag får semester.

sv; ja jag kunde inte låta bli att klicka hem dom, jag tycker att dom är superfina. :) jag hoppas att dom är bra också. hihi! kram <3

Emelie Andersson

Åh vad härligt med sommarlov, inte många dagar kvar nu för dig :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress