Usch, jag har dragit på mig en rejäl förkylning och saknar dansen något enormt just nu. :(
När jag är sjuk blir jag så lätt rastlös och då vill jag ju bara dansa, men det går ju inte. Usch. 
 
Jag skulle dock behöva er hjälp litegrann!
Ni får jättegärna kommentera låtar ni gillar som jag kan lyssna på nu och kanske koreografera något till när jag kan köra igång igen. Jag letar alltid efter ny dansvänlig musik, och just nu är det lite knapert på det området. Stil och språk spelar ingen roll, gillar det mesta och gör danser till det mesta, men i koreografsyfte älskar jag mest hiphop/street och mer feminine/höftvänliga låtar! Så ös på med tips om ni har och vill! 
 
Kram på er, och håll er friska! ♥
 
 
BLONDINA

Min helg också, festligheter och grillat :D

Vanessa

Min favvis just nu är Treat you better med Shawn Mendes

N A T H A L I E

Hoppas förkylningen blir bättre! <3

Terese

Ush krya på dig!

Ja visst är han söt!
Kramis

Gabriella

Krya på dig och hoppas att du fort blir frisk!!

JoJo

i know the feeling. jag har själv inte gymmat på två veckor då jag också har varit förkyld och haft rethosta, men nu är hostan så gott som borta så i helgen så ska jag äntligen till gymmet igen! :D

sv; kul att inlägget om mig uppskattas så mycket. :) kram fina du! <3

Netti Starby

Pussycat dolls har en massa sköna låtar att dansa till men du kanske vill ha färskare låtar? Kram

Anita

Krya på dig !!

Tuva Björnwall

åh krya på dig!!

trisiaa

Krya på dig fina du!

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vet inte om jag har tips som är så dansvänliga, men jag äääälskar att dansa själv :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress