Idag har jag fått mycket gjort!
Jag började dagen med att träna och sen packa. Imorgon åker vi till mina kusiner och firar midsommar med dem över helgen och kommer hem på lördag. Vi ska vara på deras landställe vid vattnet och de har även ett utespa nu så det kommer ju användas, haha. Ska bli riktigt mysigt! ♥
 
På eftermiddagen inveg jag och Lilly årets cykelturer och cyklade till Biltema och köpte glass! Väldigt härligt väder ute med lite lagom vind som fläktade, men dock motvind mestadelen. Gillas inte, men men, haha. Mysigt var det i alla fall! ♥
 
Resten av kvällen ska jag försöka fixa naglarna lite midsommarfina och sen sätta mig med lite körkortsteori. Sen får vi se! Imorgon börjar jag dagen klockan 8.00 med dubbel körlektion och sen efter lunch bär det av mot kusinerna!
 
Vad har ni för midsommarplaner? 
 
Kram! 
 
 
coffeeandcupcake.blogg.se

Låter som en bra dag :)

Netti Starby

Vilket mysigt ställe ni ska fira midsommar på! :-D Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har faktiskt inga speciella planer för midsommar. Jag ska kanske till mamma och pappa i stugan, ELLER så ska jag vara heemma med min make och njuta :D

Misstossequeen

Svar: Tack ❤

CAMILLAESI

Lycka till med körlektionerna :D Och det låter som att du kommer ha en super bra midsommar :)

Emelie Andersson

Vilka roliga midsommarplaner, själv ska man jobba hela helgen :)

sv: åh tack bästa du, ska försöka komma ihåg att påminna dig :) <3

Anita

Härligt :D :D

Anonym

åh vad kul att fira med sina kusiner! Det var så längesedan jag gjorde det!

Lovisa

Jag ska fira midsommar med massa gamla vänner, kommer bli så härligt! (Framförallt om vi slipper all åska hehe)

Sarah

Va gott me mjukglass :)

trisiaa

Mums!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress