Efter en intensiv onsdag med körlektion och kinesiskaprov samt en mysig fika med finaste Maja, var det dags för inventering på jobbet! För er som inte vet, har jag sommarjobbat på Maxi sedan jag var 16 år och extrajobbar även där i mellanåt. Jag och fina Lilly jobbade och vi började klockan 18 och var inte färdiga förens strax efter klockan 22. Verkligen en intensiv och lång dag! 
 
Idag hade jag sovmorgon och en väldigt kort dag som bara bjöd på betygssamtal i spanska och engelska. Så redan vid klockan 10.30 var dagen slut! Jag mötte upp mamma på stan för lite lunch och jag fick även med mig en topp från BikBok hem!
 
För övrigt idag har jag lämnat in tvåans allra sista uppgift, WOHOOOOOO!
Nu taggar vi sommarlov nästa vecka och ett dressyrpass på min älskling Gypsy ikväll! ♥ Jag skulle ju ridit Hilda igen ikväll, men fick tillbaka Gypsy då det är så få gånger kvar innan sommaruppehållet och jag vill verkligen rida henne då när jag inte får se henne på cirka tio veckor. Usch så långt.
 
Kram på er!
 
 
MATILDA

Såå god mat :D

Fanny

du har fullt upp med roliga grejer! :D

Emelie Andersson

hoppas att det går bra med Gyspy ikväll finis :)

sv: ja eller hur, älskar verkligen adidas :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser så himla underbart ut ju, verkligen :D Bra jobbat.

sv: Ja, jag funderar på att ta upp spanskan igen, man glömmer så snabbt.

Tuva Björnwall

åh vad gott!! :D

Gabriella

Åh såå gott det ser ut!!

Tove Arvidsson

Det där såg riktigt gott ut!! Hoppas att du får dig en toppen dag :D

Mallan

Men åh, det såg ju ritkigt gott ut det där! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad underbart att vara klar med alla skoluppgifter!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress