Har varit på stan bokstavligt talat hela dagen, haha, och köpt inredningssaker med min vän som flyttat till egen lägenhet. Väldigt mysigt! Lite lunch käkade vi också på TacoBar, och sen inredde vi hela lägenheten. Jag fick även med mig lite egna saker hem, men det visar jag nog i ett annat inlägg. Det var väl basically min dag!
 
Kram på er! ♥
 
  
Misstossequeen

Fin blogg du har :)

Svar: Ja jätte kul :D

Gabriella

Åh såå gott!!

Josefine

Myys!!!

sv: Tack :)

JoJo

tacos är ju bara såå gott :D

sv; ja det är lovely att vara tillbaka på gymmet! :D då tycker jag att du ska prova nån annan smak också, dom är väldigt goda ^^ kram sweetie! <3

Netti Starby

Vad roligt för din vän som har flyttat och så gullig du är som köper inredningspresenter till henne :-D Kram

Emelie Andersson

Åh vad gott :)

sv: tack finaste du! <3

Tilda Barkselius

Åh vad mysigt med inredningshopping och taco bar är ju bästa ju!

♫♪ sandra

alltid gott med tacos!

CAMILLAESI

så gott :D

Felicia [17år & rullstolsburen ]

SV: Ja verkligen!! :D Det var hur kul som helst!
Gud vad gott med tacos :D

Julia

Men åh vad mysigt

BLONDINA

De var svinkvavt igår men bättre idag, men då har solen varit framme med :D

Johan

Tacos är grymt gott.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress