Okej, min rubrik var riktigt jäkla dålig och cheesy, haha, men försökte vara lite fyndig med deras namn.
 
Den här låten går literally på repeat hos mig, och har gjort de senaste två veckorna!
Det har inte gått en dag utan att jag har lyssnat på den minst en gång, men oftast fler, haha.
 
Jag snubblade över den på Youtube bland mina rekommendationer och blev helt fast! Hade aldrig hört talats om gruppen förut, men oj så bra de är! Riktigt bra och catchy låt som sticker ut med det lilla visslandet de håller på med! Och dance-practice? Ja, tack!
 
Dessa killar borde verkligen uppmärksammas mer. ♥
 
 
sandra.

kul när man hittar en låt man tycker om :)
hoppas du mår bra <3

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Fanny

såååå bra

ajlimullersandvik.blogg.se

Vad kul att den fastnade :) Jag gillar visslandet, men det är inte min musiksmak i övrigt :)

Natalie Honkonen

såå bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress