Idag är det ingen vanlig dag för idag blir min underbara vän Lilly 18 år! ♥
 
Jag är så glad att jag har dig, du är lätt bland de bästa människorna jag har i mitt liv, och jag har inte för en sekund tvivlat på vår vänskap. Den är något speciellt, något äkta som bara vi har. Med dig har jag skapat några av de bästa minnena i mitt liv, och för de är jag evigt tacksam. Att cykla i solnedgången och ha picknick, basta tills vi blir kräftröda på våra spakvällar och virra runt på marknader tills vi blir helt snurriga i huvudet, är bara en liten del av oss.
 
Jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig och hur otroligt tacksam jag är över att ha dig i mitt liv. Jag älskar dig tusen varv runt jorden och mer och det vill jag att du kommer ihåg. Tack för att du finns, du underbara människa. Jag älskar dig. ♥
 
HA NU EN AWESOME 18-ÅRSDAG FÖR DET ÄR DU VÄRD OCH IKVÄLL SES VI OCH FIRAR DIG, PUSS!
 
 
Tilda Barkselius

Åh grattis massor till henne!

Josefine

Grattis till henne!

sv: tack så mycket :)

Netti Starby

Grattis till din vän :-D Kram

MALIN

Fina ni är :) Grattis till henne! Kram

Gabriella

Stort grattis till henne!!

Anita

Grattis :D

Tove Arvidsson

Åh. 18 års dagen är verkligen speciell!

Blondina

HUr mår du fina du :) ha en underbar lördag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress