Med mulet väder och regn utanför husets väggar så behövs ibland humöret peppas till lite extra med bra musik!
En klar favorit hos mig när det kommer till "feel good"-låtar är denna låt! Jag tycker den är himla glad, bra och catchy och videon är väldigt färgglad! ♥
 
 
Jag har en liten fråga till er också:
Tycker ni att jag borde skapa separata kategorier för K-pop och kinesisk musik så att det är lättare för er att hitta och så? Jag får ju väldigt mycket frågot om mina kinesiskastudier och då kanske det är lättare med en kategori där jag lägger allt som har med kinesiskan att göra, inklusive musiken. Och likadant med K-popen, skulle det vara bättre med en egen kategori för den? Det är ju ändå en stor del av musiken jag delar. Eller har ni några andra förslag? Kommentera gärna!
 
I alla fall, dåligt väder eller inte, njut av denna härliga låt med dessa duktiga, glada och snygga koreanska killarna! ♥
 
Josefine

Låter som en bra idé!!

sv: Tack :)

CAMILLAESI

jag håller med!! Vädret är skit så man måste verkligen hålla humöret uppe på något sätt

sandra.

Jag tycker absolut du ska göra en egen kategori med det :) eftersom du skriver väldigt mycket om det och så :)
var ju en bra ide =) Ha en bra helg fina <3

Julia

Åh gud vad bra låt

Nicole Svensson

Tycker verkligen om k-pop!! :D

enya

sån grym låt! :D

Gabriella

Åh såå himla tråkigt med regn!!

Tilda Barkselius

Inte lyssna alls på kpop innan men hittar nya låtar jag gillar nu genom dina inlägg :)

ajlimullersandvik.blogg.se

jag har tyvärr ingen input att ge då jag inte lyssnar på musik. Huuu, vi har haft spöregn hela dagen... >.<

miningalinn

Jag tycker ser vore roligt med en egen kategori!(:

Sv: ja verkligen!(:

miningalinn

Tycker det vore roligt med egen kategori!(:

Sv: Ja!(:

Bambi

haha åh denna video gillar jag <3 Dom är så sjukt duktiga dessa killar.

Anita

Musik är bra för att peppa igång en :D

Amanda CL

sorry råkade klicka på skicka utan att hinna skriva nåt, blev så exalterad :P

jag tycker absolut du ska starta en en egen kategori för det :D

sv: tyvärr inte :( det regnade för mycket och min syster orkade tyvärr inte

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress