Igår trillade det ned ett litet paket i min brevlåda med smycken från webshopen Amaze!
De har riktigt fina smycken till bra pris och jag fick hem två superfina armband som jag valt!
De har många, fina olika märken och jag valde ett armband från Anna + Nina, det översta, och ett armband från The Moshi, det nedre. 
 
Jag är himla nöjd med mina smycken och lovar att de kommer att användas flitigt! ♥
 
För direktlänk till det översta armbandet klicka här och för direktlänk till det understa klicka här.
 
 
Inlägget är ett samarbete med Amaze.se.
Netti Starby

Kul samarbete och jättefina armband du valde! Kram

Julia

Så sjukt snygga

Misstossequeen

Svar: Ja båda två ska bli helt underbart 😃😃

Josefine

Fina!!

sv: Gör de :)

MALIN

Vilka fina armband :) Gillar verkligen det första! Kram

sandra.

så fint :D
har också haft ett samarbete med dem och blev med jättenöjd med dem smyckena jag valde :D

Amanda CL

jätte fina armband :)

sv: det blev hon :)

Gabriella

Såå fina smycken!!

enya

jätte fina!!

CAMILLAESI

så fina :D

Mallan

Åh men vilka fina! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Vilket bra samarbete, verkligen snygga grejer :D :D

Terese

Snygga!!

sv: Tack snälla finaste du!
Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress