När jag var i Malmö förra veckan och besökte shoppingcentret Emporia gick det ju inte att undvika Victoria's Secret! Tog mig en sväng in där och strosade runt bland deras härliga produkter och som grädde på moset var det rea. 
 
Med mig hem fick jag en bodymist vid namn "Naughty is nice" som doftar så underbart, samt en mascara. Har inte provat mascaran än, men är väldigt taggad på den! Någon av er som har provat den? Vad tyckte ni? 
 
Julia

Åh vilka fina köp

linah

åhh:D älskar! <3

Gabriella

Åh så roligt med lite nytt, fina saker!!

T e r e s e F l i n t h

Men ooh roligt med nytt från VS!

sv: Ja verkligen, och tack snälla!
Kram

Emelie Andersson

Så bra saker, mascaran ser ut att vara bra :)

sv: Åh tack, det värmde du :) Ja jag vet själv att det blir mycket mindre nu när jag inte kan rida, men jag saknar verkligen att skriva om allt som har med hästar att göra. Ha nya fräscha klipp att visa eller berätta om just ett ridpass :/ <3

coffeeandcupcake.blogg.se

Skulle vara kul att se resultatet med den mascaran :)

Josefine

Vad kul med nytt!

sv: Tack så jättemycket fina du :) kram

ajlimullersandvik.blogg.se

nästan alla mina underkläder är drifrån :) Köper på mig så mycket när jag handlar där!

sv: Jag är en perfekt storlek 38 (utom på bikbok och nelly där jag är 40) så jag kan shoppa online hur enkelt som helst! Det är toppen!

Netti Starby

Åh vad fina :-D Kram

JoJo

kul med lite nytt från vs. jag handlade själv en del från domi new york! :D tre våningar var butiken jag var in i *.*

sv; aaaw vad söt du är tjejen. :) jag har saknat er med haha ja, det är tur att instagram finns så man kan uppdatera lättare där :) jag har haft det helt underbart. kommer komma upp ett inlägg med shoppingen och fler inlägg framöver med bilder från resan. så är bara att hålla utkik :) kram <3

Sarah

Du får berätta sen om den va bra :)

N

Kul med nytt!

Hanna

Jag älskar mat för mycket haha :D

Tilda Barkselius

Åh vad härligt med två fynd :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress