En av de bästa sakerna med K-pop enligt mig, om ni inte redan märkt det, haha, är allas otroliga talang för dans. Detta utnyttjas ofta och då sätts killar eller tjejer ihop (eller killar och tjejer tillsammans) från olika grupper i ett speciellt dansuppträdande. Som dansare är det något jag verkligen älskar då alla uppträdanden blir så unika och mäktiga! Alla är ju så galet duktiga!
 
Det jag tycker är lite roligt med blandningen av medlemmar är att man verkligen ser allas personliga dansstil, alla sticker ut på sitt speciella sätt. Det är även lite roligt att jag här på bloggen har delat fem av de sex killarnas grupper i form av dansvideos och musik, haha. Får se till att bli lite mer inne i gruppen Romeo med så jag är rättvis, haha. ;)
 
Så ja, njut av dessa sex fantastiska killarna när de gör ett helgrymt uppträdande till låten Panda! ♥ Tycker deras tillfälliga gruppnamn var lite kreativt också, haha.
 
Vem fastnade du mest för? 
 
UPDATE: Märkte att det inte går att se videon direkt på bloggen då den är blockerad från vissa webbplatser, så klicka på youtube-symbolen i nedre hörnet så kommer ni till Youtube och kan titta på den där! Ber om ursäkt för det. ♥
 
N

Ska genast titta! :D

ajlimullersandvik.blogg.se

För mig står det att videon är blockerad :/

Emelie Andersson

sv: ja visst är hon för söt :) hur är det med dig vännen? <3

Emelie Andersson

sv: ja visst är hon för söt :) hur är det med dig vännen? <3

Linn Strömberg

Så jävla bra!!!

Julia

Såå bra!!

T e r e s e F l i n t h

Ooh härligt!

sv: Ja, den var inte riktigt som jag trodde, men den var ändån bra!
Kram

Gabriella

Du har verkligen rätt i att de är bra på att dansa, coolt!!

Netti Starby

Så himla grymma :-D Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

Älskade snubben med röd halsduk och röda ärmar, samt killen i vit t-shirt med svart kavaj och en röd grej på handen :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress