Halloj!
Igår träffade jag mina närmsta vänner i klassen för lite picknick! Förutom Tilda har jag inte träffat någon av dem sen skolan slutade, bortsett från fem minuter med Amanda när hon letade upp mig på mitt jobb, haha, så det var helt underbart att träffa dem igen och verkligen som att vi sågs igår! ♥
 
Vi trotsade vädret som verkligen hade haft sina egna humörsvängningar med sol och regn under dagen och genomförde våra picknickplaner! Det började bra med solsken, men efter bara några minuter tornade de mörka molnen upp sig och släppte sina vattendroppar över oss. Men vi gav inte upp för det! Vi satt kvar i regnet en stund, haha, men när det började bli lite för blött frågade vi Sibylla om vi fick låna deras parasoll till uteserveringen som de ändå inte använde. Och visst fick vi det (tack igen! ♥)! När vi väl fått parasollena på plats (för det var inte det lättaste ska jag säga!) var vi äntligen skyddade från regnet.
 
Men där hann vi såklart bara sitta i några minuter innan solen bestämde sig för att visa sig igen och inte försvinna på hela kvällen...Så lång tid tog det alltså för oss att fixa ett acceptabelt regnskydd, haha. Med maten och fikat uppäten tog vi en promenad i solnedgången genom vår vackra stad och det var så underbart. 
 
Jag älskar verkligen dessa tjejer, tack för att ni finns. ♥
 
Netti Starby

Vad snällt av dem att ni fick låna parasollen :-D Kram

trisiaa

Åh va mysigt! Även om det regnade :D

sandra.

så himla mysiga bilder :) och så snällt att ni fick låna parasollet!

linah

härligt!!

Sarah

Snällt av dom o låna ut dom :)

Mikaela

Fina!

Misstossequeen

Vad mysigt med picknick :)

Svar: Tack snälla <3

CAMILLAESI

vilken tur att ni kunde låna parasollen ändå :)

Felciia

Härliga bilder

Anonym

mysigt :D

T e r e s e F l i n t h

Åh så mysigt!!

sv: Åh tack!
Kramis

Julia

Åh vad mysigt det ser ut!

Bambi

åh men hahah ... Vilket kaos. Men skönt att solen visade sig tillslut i alla fall

Matilda Johansson

VAd mysigt med picknick :)

Josefine Löfgren

Härligt!

sv: tack fina du!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress