I samband med SM-veckan i stan spelar en rad med olika artister om kvällarna!
Igår körde Norlie & KKV på ett av våra torg så där var jag, Maja, min syster och syrrans kompis och tittade på! ^^ Jag är inget megafan av dem sen innan, men tycker om deras låtar och tyckte absolut att de var värda att se på och jag har nog blivit ett större fan av dem nu, haha. De är väldigt duktiga! Det var jättehärlig stämning och vädret var underbart och de likaså så det var väldigt roligt! Så det dansades och skreks i mängder och jag sjöng med i de låtar jag kunde, haha. 
 
En grej som fick hela publikens hjärtan att smälta och alla att jubla var när de berättade om hur sjukt det är att män inte kan låta kvinnor vara och uppriktigt sa att det är fel. Så då bad de hela publiken att se sig omkring på sina medmänniskor och hälsa på de som stod närmast och det var så himla fantastiskt att se. Att se hur alla bara log och hälsade på människor de aldrig träffat förut och verkligen såg varandra. Det var otroligt mäktigt. ♥
 
En jättebra kväll med andra ord!
 
Bilderna är verkligen jättedåliga, haha, men det var svårt att få några bra, men bättre än inget! 
 
MATILDA

så kul! :D dom är bra!

Hanna

Hoppas du har haft en bra söndag :D

Malin

Vad härligt! :)

Terese

Åh så härligt!

sv: Ja det behövdes verkligen!
Kramis

Gabriella

Så roligt!!

Felicia [17år & rullstolsburen ]

SV: Ja men eller hur :D Tack!!

Gud så bra!!! Hade verkligen velat vara där när dom sa de och när alla hälsade på varandra! :D

MALIN

Dom är så himla duktiga! Äääälskar deras låtar! Kram

sandra.

men åh så himla roligt :)

Lovisa (wildisland)

SÅ BRA att det sa det, nu växte dom i mina ögon!

Anita

Åh,kul!

Sarah

Dom har nåra bra låtar :)
De e kul att de händer så mkt här i stan :)

Linn Strömberg

ÄR SÅ AVIS OCH FUUUUUWK VAD KIM E SNYGG!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress