Godkväll!
Ber så mycket om ursäkt för den sena uppdateringen idag, har verkligen inte haft tid! ♥
Runt lunch åkte vi till mormor och morfar och träffade lite släktingar för en god lunch och fika som mormor och morfar lagat, riktigt gott! Där blev vi några timmar innan vi drog oss hem. 
 
Sen blev det en kvällspromenad (och lite Pokémonjakt från hennes håll) med min fina vän Frida! Alltid lika härligt att träffa henne för lite tjejsnack två barndomsvänner imellan. ♥
 
Imorgon är min sista lediga dag innan jobbet drar igång igen på måndag och den dagen är hittills oplanerad, vi får se helt enkelt. Jag jobbar två veckor innan skolan drar igång igen och mycket kvällspass. Känns helt galet att efter min sista jobbdag är det bara fyra dagar kvar tills skolan drar igång igen och jag börjar trean..
 
Hoppas att ni haft en bra lördag! ♥
 
MALIN

Härligt med en kvällspromenad! Utsikten ser ju inte dum ut! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en riktigt härlig dag :)

ajlimullersandvik.blogg.se

tack så mycket för fina komplimangen om mitt blogginlägg :D

Hoppas att du får det härligt på ditt jobb också, och självklart i trean. För mig var trean det allra roligaste året :D

Emelie Andersson

så söt bild på er! :)

sv: Ja jag tycker att det är så himla fint, längtar tills allt är klart! :) <3

Vanessa

haha lite galet så stort pokemon har blivit haha! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress