Halloj!
Igår mellan klockan 8-12 var jag alltså på min andra riskutbildning för körkortet, halkan. 
Jag var väldigt nervös över den, haha, fast jag hade hört av så många att det bara var roligt! Och de hade rätt! Det var faktiskt jättekul (men självklart inget man vill uppleva i verkliga trafiken)!
 
Vi hade bl.a lite teori, bromsövning i 70 km/h själva halkan och lite annat smått och gott! Vi blev indelade i två grupper om fyra personer och fick sitta med i baksätet när den ena gjorde bromsövningen och själva halkdelen. Det var väldigt roligt, men lite illamående av alla tvärnitar och snurrar blev man, haha. 
 
Det var också ett jättehärligt gäng med människor som gjorde att dagen bara flög iväg! Massor av skratt och prat med nya människor som verkligen var ett plus i kanten. ^^ Träffade även min kompis där som jag inte pratat med ordentligt på typ ett år så det var jättekul! 
 
Sen stod jobb på schemat mellan 13-20 vilket kändes lite segt först, men sen flög timmarna iväg! :)
 
Ikväll blir det en typ av "after work", haha, på ett ställe i stan med min fina kollega Molly! ♥ Jag jobbar ju inte idag, men det gör hon, men vi kallar det after work ändå. Vi är ju ändå kollegor. ;)
 
Kram på er och trevlig fredag! ♥
Felicia [17år & rullstolsburen ]

Sv: Ja verkligen :D

Gud så spännande, kan knappt vänta tills jag får börja övningsköra :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress