Godkväll på er och hej från Malmö! Hoppas att allt är bra med er! ♥
Runt klockan åtta imorse rullade bilen mot Malmö och resan hit gick bra. Efter incheckning på hotellet bar vi oss av till köpcentret Emporia som bara ligger 200 meter från hotellet! Riktigt smidigt. Där avverkades några (många, haha) timmars shopping, men jag köpte faktiskt ingenting. Kollade på lite saker, men får se om det är något jag slår till på om vi ska dit imorgon igen.
 
Nu har vi landat på hotellrummet (eller "hotellrummen" kanske man ska säga, jag och syster har eget då det bara var tvåbäddarsrum) för att vila fossingarna innan vi ska gå och äta, antingen på Vapiano eller Jensens Böfhus, inte riktigt bestämt oss. Sen lite senare blir det en sväng till hotellets skybar på 16:e (!) våningen innan det är dags för läggdags efter en lång dag. Känner att jag kommer att sova riktigt gott inatt!
 
Bjuder på lite bilder från dagen nedan och hoppas att ni har haft en jättefin tisdag! ♥
 
Utsikt över spegelblanka Vättern// Jag och syster fotar oss i glaset till Emporias parkeringhus (och nej, vi märkte inte klottret förens i efterhand...)// Emporia!// Utsikt från takvåningen på Emporia där man kan se Öresundsbron/Danmarksbron/Köpenhamnsbron eller vad ni nu vill kalla det.
Malmö Arena som ligger bredvid Emporia// Emporias magnifika arkitektur från andra ingången// Sneak peak på hotellrummet// Bloggarbete för mina fina läsare. ♥
Emelie Andersson

Åh Emporia! :) älskar det! <3

Julia

Åh låter underbart!!

Josefine

Låter härligt!

sv: Ja hemskt, kram :)

Anonym

kul med shopping :)

MALIN

Vad kul att ni är i Malmö! Det är min hemstad! Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar underbart <3

T e r e s e F l i n t h

Men så roligt!

sv: Hihi ellerhur!
Kramis

Vanessa

haha, va? köpte du inget :D kommer aldrig hem tomhänt från emporia :D

Hanna

mysiga bilder :)

linah

åh så kul!:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress