När jag först hörde denna låt och såg videon träffade den mig rakt i hjärtat och jag blev helt tagen. Denna var så annorlunda mot deras senaste låt OMGT och med tanke på att denna låt är mer åt ballad-hållet var jag väldigt nyfiken på hur dansen skulle se ut!
 
Här är då dansen och jag älskar den! ♥ Så himla smooth och passar perfekt till låten.
 
Det var länge sen jag gjorde en cover nu och börjar bli lite sugen...Vad tror ni om den här...?
 
 
Netti Starby

Åh vad grymt! Kram

Julia

Så himla bra video!!

sandra.

så bra låten var :D

Misstossequeen

Svar: Tack :) Ja den är rolig och lite annorlunda :)

Gabriella

Såå himla bra!!

trisiaa

Så bra!!

Tilda Barkselius

Lever för dessa videos, magiska koreografier!

MALIN

Vilken bra låt! Den har jag aldrig hört innan :) Kram

Anita

Himal bra :D

linah

så duktiga!!

Lovisa (wildisland)

Ja, gör det! Kommer bli så bra!

Hanna

eller hur treet you better har en viss mening i ens liv hehe :D

BLONDINA

Jag lär jobba i princip å förhoppningsvis får vi en ny bil snart så vi kan fiska osv :)

Terese

Älskar att kolla på sådana här videos!

sv: Tack snälla fina du!!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress