Hej!
Igår var jag som sagt på after work med min underbara kollega Molly och kvällen kunde inte blivit bättre!
Jag mötte upp henne på jobbet då jag själv inte jobbade igår och vi tog bussen in till stan. Av dagens tidigare regnskurer syndes ingenting och solen värmde och helt vindstilla.
 
Väl inne i stan valde vi att promenera i det vackra vädret och se lite av SM-veckan som är i stan. Vi satte oss på Trädgår'n och beställde en varsin casearsallad och cider. Där satt vi i solen med musiken och pratade massor och hade så trevligt! 
 
Lite senare valde vi att promenera vidare genom vår vackra stad, då vi hörde Sabina Ddumbda spela på ett torg,  till Vila som är en restaurang och bar vid strömmen. Perfekt utsikt över vattnet som låg spegelblankt. Där blev det en varsin dessert, cheescake för min del, och en drink, men min var verkligen inte i min smak, haha. Drack inte ens upp hela.
 
Runt klockan tolv var jag hemma och somnade ganska snabbt. Kvällen var verkligen helt fantastisk och sådär lugn och harmonisk med underbart sällskap. ♥ Supernöjd.
 
Julia

Superfina bilder!!

Netti Starby

Vilken mysig kväll ni hade! :-D Kram

Emelie Andersson

Så mysigt det ser ut och väldigt gott med dessutom! :)

Sv: det är hur bra som helst här :) <3

Gabriella

Åh så roligt!!

Bambi

Ser ut att ha varit en riktigt bra kväll :D Härligt!

♫♪ sandra

mysigt :)

ajlimullersandvik.blogg.se

cheesecake är ju så himla gott :D :D

JoJo

vad mysigt med aw, den där xidern är såå god! :D

sv; ja dom är ju riktigt snygga, så vill verkligen ha ett par! :) kram fina du <3

Sarah

Så himla mysigt :)
Tråkigt att drinken inte va god :P

Jasmine

En sån härlig kväll!

(Sent) Svar: Tack, kul att du gillade inlägget. Jag kan verkligen rekommendera cheesecaken.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress